صبا هاست صبا هاست .

صبا هاست

تاريخچه شركت صبا هاست

درباره صباهاست

شركت صبا هور يگانه با نام تجاري صبا هاست و شماره ثبت رسمي 517248 از ادره ثبت شركت ها، فعاليت خود را در سال 1385 آغاز نمود.

از آنجايي كه شهروند هزاره سوم در پي سرعت و كيفيت در عرصه تكنولوژي و فناوري ارتباطات نوين مي باشد گروه صباهاست بر آن است با تكيه بر دانش تخصصي مهندسين و سابقه نزديك به يك دهه، تحولي بزرگ در افق اين صنعت رقم بزند.در راستاي پيشبرد اهداف و گسترش فعاليت در زمينه:

سرويس هاي ميزباني وب و طراحي سايت حرفه اي، اين شركت ابتدا گام در عرصه فروش سرورهاي اختصاصي، سرورهاي مجازي و نيز طراحي و نصب شبكه هاي داخلي نهاد، سپس در زمينه ارائه خدمات ميزباني وب با قدرت وارد شد

و در حال حاضر صباهاست يكي از با كيفيت ترين سرويس دهنده هاي هاست در ايران است، به طوري كه قدرت رقابت با بهترين شركت هاي هاستينگ دنيا را دارد.

صباهاست در حال حاضر جز معدود شركت هايي است كه علاوه بر هاست اشتراكي با كيفيت، هاست اختصاصي مديريت شده ارائه مي دهد.

در حوزه خدمات ثبت دامنه، انتقال دامنه و خريد دامنه صبا هاست در حال حاضر ارزانترين قيمت خريد، انتقال و ثبت دامنه را در ايران ارائه مي دهد و در همين راستا معتبرترين گواهي نامه SSL را در ايران به مشتريان خود ارائه مي نمايد.

 

مورد اعتماد مشتريان صباهاست

صباهاست مجموعه گسترده اي از وب سايت سازمان هاي بزرگ دولتي و خصوصي تا وب سايت هاي كوچك شخصي و فروشگاهي را ميزباني مي نمايد.

اين مجموعه مفتخر است با ارائه انواع سرويس هاي ميزباني وب، سرورهاي اختصاصي، سرورهاي مجازي، هاست اختصاصي، ثبت دامنه هاي ملي و بين المللي، ارائه گواهي نامه SSL و خدماتي نظير طراحي سايت، سئو، توليد محتوا و گوگل ادورز با كيفيت و كلاس جهاني به عنوان برگزيده ترين ارائه دهنده خدمات حوزه هاستينگ با نظر سنجي از مشتريان خود رسيده است.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۲۱:۴۲ توسط:تيم توليد محتواي بهسون موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :